Med følgende dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Aflæggelse af årsberetning for det forløbne år.
3. Forelæggelse til godkendelse af årsrapport med påtegning af Grundejerforeningens revisor samt
beslutning om anvendelse af overskud eller dækning af underskud i henhold til det godkendte
regnskab.
4. Forelæggelse til godkendelse af det kommende års driftsbudget, herunder fastsættelse af
medlemsbidrag.
5. Bestyrelsen orienterer:
a. Orientering om status på projekt om anlæg og eventuel omlægning af Krimsvej.
b. Orientering om eventuel udbygning af miljøstationer af hensyn til ekstra kildesortering.
c. Orientering om parkeringszone og hastighedsbegrænsning
d. Orientering om bum på tværvej 1, 2 og 6
e. Orientering om hjemmeside og kommunikation med bestyrelsen
f. Status på drifts-overdragelse
6. Valg af medlemmer til bestyrelsen.
a. Bestyrelsen har op til 6 medlemmer, valgt for en toårig periode. Bestyrelsen konstituerer sig
selv med formand og næstformand.
i. På valg:
1. Trine Haulund (modtager genvalg)
2. Martin Carlsen (modtager genvalg)
3. Peer Harpøth (modtager genvalg)
7. Valg af suppleanter til bestyrelsen.
a. Der vælges to suppleanter på hvert års ordinære generalforsamling for to år ad gangen.
8. Valg af revisor.
9. Bestyrelsen fremlægger til drøftelse et budget med de forventede udgifter til foreningens drift mv.
for de efterfølgende 3 år og med forventninger til udviklingen i de næste 5 år.
10. Eventuelt.
Der er ikke modtaget forlag til behandling i henhold til vedtægtens § 13.3 og 13.4.